2008年10月16日星期四

ღ网络留言版 - 卡卡嗒克

Peoples are tagging around,so as me...


The person who tag you is?

-卡卡...

What relationship of you with him/her?

- 姐弟...(但她始终都不认哦~)

Your 5 impressions towards him/her?

- 开朗及太阳般の笑容,很搞笑幽默,很看重朋友,很可爱,非常有办事能力...

The most memorable thing that he/she has done to you?

- 从亚庇买了一只非常可爱の史努比套给我......任何活动都会找我^^

The most memorable word that he/she has said to you ?

- 别忘了多休息,去吃饭!!

If he/she becomes your lover , you will?

-那是不可能的事,因为她是我姐哦^^

If he/she become your enemy,you will?

- 用尽办法乞求她的原谅…

If he/she becomes your lover , he/she has to improve on?

-对自己要自信一点,相信自己的优点.

If he/she becomes your enemy , the reason is ...

- 一定我自己说错话了…

The most desirable thing to do for him/her is?

- 别忘了我哦~~还有…你还欠我一餐喔…

The overall impression to he/her is ...

- 超可爱与疯的...

How do you think the people around you will feel about you?

- 很爱动...爱讲冷笑话…有时很静…有时却很吵...有时也很high...

The character for you for yourself is?

- 我只是个普通的小男孩.不过却非常爱动,创新与刺激!!

On contrary , the character you hate of yourself is?

- 懒惰...有时心里很有心去做一件事...但就是没行动...

The most ideal person you want to be is?

- 我自己

For the person who cares and likes you, say something about them.

- 非常谢谢你们的照顾与肯定...

Ten people to tag :

1) Shirley

2) 琪琪

3) 恩恩

4)珠珠

5) Emily

6)黄洁

7) 阿弟

8) 卡卡

9)Jack

10) 彣财

Who is number 2 having relationship with?

-我其中最得力又超可爱の诗琴...

Is number 3 a male or female?

- 也是母的...

If number 7 and number 10 be together would it be a good thing?

- 哈哈...不可能...No.7因他只喜欢男孩而不爱男孩...No.10已经有喜欢の人了...

How about number 5 and number 8?

-不可能的...No.5已经被人喜欢了...No.8是我姐哦...

What is number 1 studying about?

- 中学生

When was the last time you had a chat with them?

-No.1-星期天在教堂

-No.2-星期天在教堂

-No.3-星期天在教堂

-No.4-星期天在教堂

-No.5-星期天在教堂

-No.6-在她还没出门前

-No.7-星期天在教堂

-No.8-刚刚信息里

-No.9-星期天在教堂

-No.10-星期天在教堂

Is number 4 a single?

- 不是,已经结婚拥有一个小公主Shanice了...

Say something about number 2.

- 她是个非常活泼の小女孩...而且也很常自己High起来哦...哈哈哈~多数人都称呼他琪琪...也不知是几时开始叫得...她嘛...是个超可爱又开朗的人...又是个很有自信的女孩...也是个很有音乐细胞的女孩...每次我都常找她作我的诗琴.因为她真的太太太棒了!!她平时吵吵的时候会让你又哭又笑...看着她那种无辜的小脸蛋又生不下气哦…唉...真是哭笑不得~不过,认识她后你会发现她是个非常值得交的一个”好姐妹”~~

2 条评论:

Denise 说...

Wah~~ Touch leh.. hehe.. No la.. Just dropping by.. Anywhere.. thanks for listening to that" story".. I wrote the reply for you liao.. Give you this sunday.. haha.. All the best..:)

Monicaca (: 说...

呵呵呵呵...
喂..谁是你姐啊??
别乱认哦...