2008年10月16日星期四

ღ网络留言版 - 恩恩嗒克

Peoples are tagging around,so as me...

The person who tag you is?-
恩恩...

What relationship of you with him/her?
-朋友...

Your 5 impressions towards him/her?
-很有领导能力,很搞笑幽默,演讲很厉害,有音乐细胞的女孩,很看重朋友...

The most memorable thing that he/she has done to you?
-忘了…[><]

The most memorable word that he/she has said to you ?
- 又忘了…[><]

If he/she becomes your lover , you will?
-那是不可能的事,因为她已有了阳阳...

If he/she become your enemy,you will?
-用尽办法乞求她的原谅…

If he/she becomes your lover , he/she has to improve on?
- 多温柔一点...

If he/she becomes your enemy , the reason is ...
-多数我自己说错话了…

The most desirable thing to do for him/her is?
- 你要加油哦~~

The overall impression to he/her is ...
- 非常值得交的好知己...

How do you think the people around you will feel about you?
-很爱动...爱讲冷笑话…有时很静…有时却很吵...有时也很high...

The character for you for yourself is?
-我只是个普通の小男孩.不过却非常爱动,创新与刺激!!

On contrary , the character you hate of yourself is?
-懒惰...有时心里很有心去做一件事...但就是没行动...

The most ideal person you want to be is?
-我自己

For the person who cares and likes you, say something about them.
-非常谢谢你们的照顾与肯定...

Ten people to tag :
1) Shirley
2) 秀珊
3) 琪琪
4) 珠珠
5) Emily
6)黄洁
7)阿弟
8) 卡卡
9)Jack
10) Aaron

Who is number 2 having relationship with?
-热恋の心肝宝贝

Is number 3 a male or female?
- 母的...

If number 7 and number 10 be together would it be a good thing?
-哈哈...不可能...No.7因他只喜欢男孩而不爱男孩...No.10已经有喜欢の人了...

How about number 5 and number 8?
-不可能的...No.5已经被人喜欢了...No.8是我姐哦...

What is number 1 studying about?
- 中学生

When was the last time you had a chat with them?
-No.1-星期天在教堂
-No.2-星期天在教堂
-No.3-星期天在教堂
-No.4-星期天在教堂
-No.5-星期天在教堂
-No.6-在她还没出门前
-No.7-星期天在教堂
-No.8-刚刚信息里
-No.9-星期天在教堂
-No.10-星期天在教堂

Is number 4 a single?
-不是,已经结婚拥有一个小公主Shanice了...

Say something about number 2.
- 她是个非常活泼の女孩...我们拥有着许多的过去….我们的同工…我们的认识…我们的疑问…我们的开始…我们的天空….一切的一切只能说…主…谢谢你!!!认识她,让我的生命开始有了变化.很常她都会在我最需要时会给于我关心.虽然现在我们俩分隔两地.不过,就不知为什么…心里却感觉非常的接近.当当说到她,她非常的活跃,开朗,善良,可爱,运动细胞也很好.尤其她那非常有力的手臂,可要非常小心…惹到她…可有你好受呢~哈哈哈哈^^
珊,谢谢你出现在我的生命里…我会继续的疼爱你,让你幸福!!

2 条评论:

ღ小鑫ღ 说...

什麼啦....說道我很壞那樣!!!
討厭...我從來沒有手力去打別人...
哈哈哈...謝謝你!!!

ღ小鑫ღ 说...

没有???
谁说的~~~
哈哈哈哈~~~
咱们一起加油!!!
[之前的那封是珊的留言]